2012. április 16., hétfő

Itt a tavasz

Nagy tavaszi szappanfőzést csináltam a múlt héten amikor jobb idő volt. Vettem néhány fűszer és gyógynövényt, hogy legyen végre valami zöld a teraszon. Pár nap múlva rájöttem, hogy jó lenne szappanba tenni őket. Így készült egy fiús szappan. A minta az előző cipő minta anyaga, ezeket előre gyártottam lett belőle jó sokféle amivel díszítettem néhány fajta szappant. Ez a kakaós minta egy ovis jel a tesóm ezer éves és a lányom mostani jele. A szappan a szokásos már jól bevált olajokból áll: olíva, napraforgó, kókusz. A többi adalékanyag:rozmaring illóolaj, a zöld szín a rozmaringtól és a spirulinától. Sajnos még érnie kell de alig várom, hogy kisfiamnak odaadjam, mert már ő is igen szappan centrikus, messziről már csodálja és szagolgatja.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése