2012. július 6., péntek

Vadárvácska krém

Ráleltem egy nagyon szuper műsorra a tv-ben, veszem is az összes részt nehogy lemaradjak valami jó krémről, vagy házi gyógykészítményről. Az első amit láttam teljesen véletlenül egy ekcémás bőrre való krém. Kellett pár hét érlelődés mire rászántam magam, hogy megcsináljam. A srác nagyon lazán csinálta egy kiskanál olaj egy kicsit nagyobb kanál akármi és így tovább, én meg a pontos grammra megadott recepteket szeretem. Elvégre ezért vettem a mgr-os mérlegemet :-) Meg nem is bíztam eddig magamban annyira, hogy ilyen nagyvonalúan számolva is jó krémet tudok csinálni. És de igen tudok!!!!  Ime:


Nagyon jó állagú lett, illata is finom. És ami van benne: vadárvácska tesóm kertjéből, kamilla teát főztem belőlük. És még: olíva olaj, méh viasz, kis emulsan. Semmi tartósító és 3hét múlva még mindig jó hűtőben tárolva. Kicsit sokat csináltam nem hiszem, hogy elfogy mielőtt megromlana. Persze azért fogy de hát Panni mégis még csak 2éves nincs nagy felület amit kenni kellene:-)

1 megjegyzés:

  1. Szió!
    Le tudnád írni a pontos receptet? Mert nemrég fejeztük be apummal egy interneten talált recept alapján és folyós lett, nem tudtuk krémesre készíteni.
    Kérlek, ha tudod, írd meg! Nagyon köszönöm!
    :)

    VálaszTörlés