2013. augusztus 27., kedd

Szappan egy olajból.

Már több hónapja csináltam a következő szappant, összesen 4db-ot; nem mertem többet elsőre. Olvastam már róla, és hallottam, hogy milyen jó viszont elég macerás megcsinálni, sok idő míg megérik. Szóval nehezen álltam neki. Ki tudja kitalálni miről van szó? Segítek. Nagyon kevés összetevőt tartalmaz ez a szappan. Egy átlagos versenyző (nálam) 4 féle olajból áll, ellenben ez csak egyből. Na jó elárulom Olíva szappan. Igen így nagybetűvel. Még extra hozzávalókat is alig tettem bele, hogy minél tisztább legyen. Azért egy kis citrom héj, és citrom illó került bele. Ahhoz képest, hogy mire számítottam nagyon hamar megszilárdult, könnyen ki tudtam venni a formából. Eddig csak szagolgattam, most végre elajándékoztam hármat, a negyediket elkezdtem használni. Míg nem volt vizes a citrom illat dominált, de ahogy elkezdtem vele fürödni megcsapott az olíva illat. Egy kis hibája még van, ha nem én használom először de még nincs megszáradva, sajnos "nyálkás" lesz kicsit. Nem tudom miért és azt sem, hogyan javíthatnék rajta. Az viszont biztos, hogy fogok még csinálni (sőt ki változtatással már csináltam is olíva szappant) Ime:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése