2012. június 14., csütörtök

Ajándék nekem

Tesóm mostanában rászokott a papírtechnikákra. Amikor van neki öt-tíz perce a két kiskorú között rögtön kitalál valamit. Teatasakokkal és origamival kezdte a papírozást, nagyon szupi dolgokat csinált. De most eljutott a quillingig, abból is az ékszerekkel kezdett. Nagyon szépeket csinál és végre én is kaptam valamit. Sőt még választhattam is tulipánt kértem pirosból. A szokásos nyaklánc, fülbevaló, gyűrű helyett én egy másik hármast szerettem volna. A karkötő még újragondoláson van mert így sajnos nem lett jól hordható. Ha van valakinek ötlete várom:-) Hajni: Lili még vár szívecskés szettre:-) Köszönöm nagyon tetszik.

1 megjegyzés:

  1. Karkötőre ötlet: lehet hülyeség, akkor elnézést.
    Lehet kapni sima karika karkötőt, ha kettőt kicsit eltolva ragasztanátok fel pl. a tulipánokat, akkor szerintem hordható lenne.Hm?

    VálaszTörlés