2012. június 22., péntek

Baba-mama klubos kence készítés

Mióta Lili megszületett (már 5 éve) hűséges tagja vagyok a tárnoki bmk-nak. Nagyon sok jó programot csináltunk együtt, régen Lili és most Alex is jól érzi magát közöttük. De én szeptembertől nem fogok tudni járni az összejövetelekre, visszamegyek dolgozni egyik szemem :-( másik :-)  (azért Alex továbbra is fog ott randalírozni remélem).  Ezért aztán kitaláltam, hogy csináljunk együtt kencéket. Kicsit izgultam, mert közönség előtt; türelmetlen gyerekek között még nem csináltam ilyet. Szerencsére minden simán ment: semmit nem öntöttem ki, minden szuperül sikerült a gyerekek is jól bírták; mikor már nagyon unták kimentek a játszótérre. Mindenki végigszagolgatott mindent ezt csípték a kiscsajok is. Csináltunk csokis ajakápolót és paprikás testápolótömböt. A tábla csoki 9,5dekája megmaradt egészen addig míg a gyerekek fel nem fedezték, hogy az már nem kell nekem:-) Tudnék sok képet mutatni mert a klub szokása szerint készült, de inkább egy maradék hazahozott kész terméket mutatnék.


Na jó egy ott készült képet is ideteszek mert csokis ajakápoló nekem nem maradt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése