2012. október 12., péntek

Só szappan

Ha már idén (sem) voltunk a tengernél, - nem beszélve álmaim tengerénél a holt tengernél- nyaralni; legalább egy kis tengeri érzéssel szerettem volna kedveskedni bőrömnek. A fürdősó olyan megszokott mondhatni unalmas, ráadásul nem is szoktam fürödni. Persze azért megnyugtatok mindenki, hogy nem mellőzöm teljesen a vizet az életemből, de inkább a zuhanyzásra szavazok. Így maradt a szappan, méghozzá annak is a sós formája. Az olajok a már majdnem unalmasig megszokottak, kókusz, olíva, pálma, napraforgó. Ez kivételesen nem kecsketejjel készült, kamillateát főztem és azt tettem bele, meg kamilla virágot és kamilla illóolajat. A végén pedig a sót. Fele mennyiséget mint a "nagykönyvben" meg van írva, de azt hiszem így is elég lett. Ha beleteszem 1-1 arányban az olajat és a sót azt hiszem nagyon morzsalékos lett volna, így pont eltaláltam. Éppen elégé dörzsöl, én szeretek vele zuhanyozni, kislányom meg persze meg is nyalta, hogy jé ez sós:-) Kíváncsi leszek másnak tetszeni fog-e.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése