2012. december 27., csütörtök

Egy régi tartozásom


Most, hogy visszanéztem milyen szappan kreációkat osztottam meg veletek; jöttem rá, hogy egy nagy kedven még hiányzik. PAPRIKA-MÁK. Aki szereti a kicsit dörzsis dolgokat annak csupa jóval tud szolgálni ez a háziszappan: jól néz ki, pont annyira dörzsöl amennyire jól esik, ráadásul nem csak a dörzsölés, de  a paprika és felpezsdíti a bőrt. Ami van benne, a fotón lévőben rengeteg paprika, csináltam már kevesebbel is de ez jobban bejött; mák kinek kevés kinek elég ha kívánságra csinálom bármennyi, ha csak úgy azt hiszem amennyit látsz pont elég. Olajok: kókusz, napraforgó, olíva, pálma. És ebben víz, de csináltam már kecsketejjel is, mert eléggé kecsketej mániás vagyok. Viszont egy ilyen szappant szerintem felesleges kecsketejezni, hiszen a lényeg a dörzsölés, frissítés. De aki még táplálni is szeretne az kérje kecsketejjel, semmi sem lehetetlen. Jó ötlet a madzag bele? Nem sok szappant csináltam madzagosan mert macerás és nem tudom még, hogy tetszik-e.

1 megjegyzés: