2012. november 30., péntek

Deo stift

 Egy kísérlet két eredményét mutatnám be. Én nem szeretem a golyós se a pumpás dezodorokat. Pedig azt hiszem azt könnyebb lenne csinálni. A kinyomós/tekerős(kinek milyen) stifteket szeretem. Már ott kezdődik a probléma, hogy mibe tegyem. Találtam néhány régi kifogyott flakont amibe bele is töltöttem, de nem tudtam megörökíteni, mert éjjel csináltam, és másnap már oda is adtam a gazdájának így nem volt lehetőségem lefényképezni. Viszont magamnak öntöttem ki szilikonba és volt egy régebben készült alanyom is.
Van különbség ugye? Pedig mindegyik szinte ugyanabból készült.



Hogy melyikben mi van? Mindkettőben kókuszolaj, méhviasz, olívaolaj, szódabikarbóna, keményítő, teafa illó különböző arányban.A fehérben van még cink-oxid és kubeba illó. A sárgában pedig levendula illó. Azt hiszem télen a fehér majdnem tökéletes lesz, mert bár lágyabb és még télen is gyorsabban fogy mint a sárga mivel az még nyáron is keményebb.Úgy érzem nincs vége a kísérletezésnek addig nem nyugszom míg nem tudok csinálni fehér de nyáron is elég kemény példányt. És ez elég kemény dió lesz. Viszont hatásra és illatra no meg összetevők minőségére már ezek is tökéletesek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése