2012. november 3., szombat

Közeleg a karácsony....



....rengeteg karácsonyi szappant csináltam. Melyiket is mutassam be elöször? Azt hiszem a legkarácsonyibbat, legalábbis küllemre. Fenyőfa alakú és zöld. Ami van benne olíva olaj, pálma olaj, a szokásosnál kevesebb kókuszolaj. Nehezen is keményedett, és nem is voltam elég türelmes a kivétellel. Ez látszik is a szappan szélénél. Mostanában többször is így jártam. Türelmet kell tanulnom :-) Színét a spirulinától kapta, és hogy az illat is karácsonyi legyen az illóolaj: szegfűszeg, fahéj, kis narancs. Fenyő illatot szerettem volna de sajnos nem sikerült a kétféle fenyő illót beszereznem a gyógyszertárból. Remélem azért idővel majd megkapom, mert nagyon kiváncsi vagyok rájuk. Azért így is jó lett, bár furcsa a zöld szín a szegfűszeges illattal. De végülis nem rossz. Egyébként az oviba készült az adventi vásárra. A következő amit bemutatok szintén ehez hasonló lesz, remélem ez is és főleg a másik is fog tetszeni a gyerekeknek.

1 megjegyzés: