2012. november 25., vasárnap

Második karácsonyi


Bár lehet, hogy inkább mikulási szappan. Az összetevők a szokásos olíva olaj, pálma olaj, napraforgó olaj, kókuszolaj. Ebben is kevesebb a kókusz, sajnos látszik is a mintán, na meg persze a türelmetlenségem megint. Azt hiszem el kellene előlem zárni a szappanokat legalább két napig miután kiöntöttem őket. Mert alig bírom kivárni a 24 órát, hogy ne nézzem meg milyenek lettek, de a 48 óra az már tényleg rekordnak számít nálam. A kevesebb kókuszvajat tartalmazóknak szerintem több is kellene mire kiszedem, de egyszerűen nem bírok parancsolni magamnak. Illat ezeknél a hóembereknél szegfűszeg és fahéj. Illóolaj is van bennük, és az őrölt szegfűszeg és őrölt fahéj is. Nagyon karácsonyi illatok terjengtek mikor csináltam. Elég sokat tettem bele így remélem mire megérnek finom illatuk lesz. Kb. 3 hét múlva lesznek csak jó, így még nem próbáltam őket. De mire mennek az oviba - ők is adventi vásárra készültek - azért kipróbálom őket. Fényképen sajnos látszik, hogy napsütés a közelben sem volt, de ha lesz még a közelemben napsütéskor ez a szappan és a fényképezőm; lehet, hogy újra nekiveselkedem, ennél csak jobb lehet. Csütörtökön csináltam egy csomó képet ezekről a szappanokról de szinte mind ilyen borongós hangulatú lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése