2013. január 28., hétfő

A rejtvény megfejtése

Jó reggelt! múlt héten valahol feltettem egy képemet amire tippeket vártam. Jöttek is egész szép számmal. Azt még nem összesítettem, hogy hány százalék volt a jó illetve a tökéletes megfejtés. Íme a kép:
Szerintetek mit ábrázol?  Rengetegen írták, hogy tiramisu, almás süti, ilyen-olyan habos  sütemény és szeretnék megkóstolni.  Hát amilyen ötletek voltak már azon voltam, hogy tényleg csinálok egy tiramisut mert azt én is nagyon szeretem :-) Sőt mikor élőben meglátta a hugicám, ő is hirtelen azt hitte, hogy egy finom tiramisut fog enni ebéd után. Aztán a kisfiam is rögtön felkiáltott, hogy anya süti?  Ő már azt hiszem ismer és éreztem az a kérdőjelet a hangjában. Szóval  nem süti. Szappan. összetevők, kecsketej, olívaolaj, kókuszolaj, pálma olaj, napraforgóolaj  Három rétegű, alsó réteg fahéjas, középső kávés, és a felső a tejszínhab, hogy nagyon fehér legyen titán-dioxidos, teteje fahéjjal meghintve. Nem egy napos munka volt, de megérte nagyon szép lett. Használni még nem lehet de remélem nem csak szép, jó is lett.
És itt van felvágva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése