2013. január 17., csütörtök

Arcra-kézre

Végre megjött a sok-sok különlegesebbnél különlegesebb olajam. A kedvencemet majd később árulom el, mert még nem találtam ki mit csinálok belőle. Addig is gyártottam egy kézkrémet és egy arckrémet. Arckrém összetevői: rózsavíz, sheavaj, jojobaolaj, gránátalmamagolaj, glicerin, E-vitamin,  rózsa illó. Finom illatú és nem is annyira zsíros krém lett belőle. Bár én így is csak éjszakára használnám, mert nekem minden túl zsíros én a  zseléket szeretném ha nem romlanának meg tartósító nélkül szinte azonnal. Ha tud valaki olyan nem zsíros krémet ami nem romlik szóljon :-)
A kézkrémet viszont én is bármikor használnám, jól sikerült. Amit tartalmaz: avokádóolaj, szőlőmagolaj, sheavaj, rózsavíz, glicerin. tejsav.
Ezt a két receptet még soha nem próbáltam, de egyre jobban és gyorsabban sikerülnek a teljsen ismeretlen illetve az általam kitalált receptek is.
A kézkrémet gyerekeim már fel is avatták. Alexnek lefekvés után mindig eszébe jut először a szomjas vagyok, aztán:  -Anya nem kentük be a kezem. Nagyon kis piperkőc gyerek. (nem is tudom kitől örökölhette:-). Ma megelőztem. Pont mikor lefeküdt készült el a krém és ami az üvegpohárba maradt bevittem, hogy kenjék el. Nagyon örültek neki.
Már én is illatozom és hidratált vagyok, mert természetesen egy cseppet sem dobok ki, amit már nem lehet kikanalazni azt magamra kenem. Olyan mint sütésnél a csokikrém, az sem megy pocsékba csak az nem az arcra hanem a gyerek pociba vándorol.
A kép nem lett éppen művészi, de sötétben csak ezt tudtam kihozni.
A háttérben lapul meg a kézkrém, már beletöltöttem a tubusba mikor elhatároztam, hogy írok, és fotózok. Olyan szép zöldes lett, amit sajnos így nem láttok, de az arckrém sárgája is egész jó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése